Federació d'Educació de CCOO PV | 20 d?abril 2024.

FE CCOO PV convoca mobilitzacions i VAGA en Centres d'Atenció Primerenca per a l'11 de Juny

• Assemblees informatives en:Alacant: Dia 4, 18h , Av/ Salamanca 33, Seu de CCOO i València: Dia 6, 18 H, Nàpols i Sicília 5, Seu de CCOO
  • Mobilitzacions: a les 11H, Concentració: • ALACANT, AV/ Rambla Mendez Nuñez, 41 • VALÈNCIA, Torre 3, Ciutat Administrativa 9 d'Octubre, Castan Tobeñas. A les 18H, Manifestació a VALÈNCIA, començant en la Plaça Alfons el Magnànim (Parterre) i arribarem fins a la plaça Manises.

31/05/2019.
vaga vaga infantil

Convocatòria de mobilitzacions i VAGA en Centres d'Atenció Primerenca

FE CCOO PV conjuntamente amb AVAP hem convocat VAGA per a tots els centres d'atenció primerenca per a persones amb discapacitat o amb el risc de patir-la, en centres ambulatoris d'atenció primerenca .

La Conselleria, botant-se la seua pròpia normativa de 2001, pretén disminuir l'atenció a les persones usuaries.

El desembre de 2015 va enviar un escrit als centres on indica que hem d'atendre dos usuaris per plaça, la qual cosa va coincidir amb la posada en marxa de les meses sectorials, que naixen amb un esperit diferent i contrari a esta carta.

Es va posar en marxa una mesa tècnica exclusiva de AT en la qual AVAP participa juntament amb tècnics del CERMI.

En ella els tècnics de la Conselleria van proposar el canvi de finançament per sessions i no per places com fins ara.

Els tècnics proposen 6 xiquets per dia, en lloc de 5, perquè compten temps de dedicació i entre sessions de 45 minuts.

Segons els tècnics de Conselleria, el tractament de AT ix molt car, aportant una taula amb el cost de plaça per xiquet per comunitats, quan actualment el cost plaça és de 24.5€, però en estar atenent major nombre de xiquets ha baixat a 17.88€ i, si se segueix la ràtio plantejada per Conselleria, a 14.3€.

A la FE CCOOPV i a AVAP ens preocupa que el criteri no siga la qualitat de l'atenció primerenca, sinó només econòmic. No admitim el 2x1. Sempre s'ha transmés així a la DG tant per escrit com en reunions. No es pot aprovar la proposta del pagament per sessions, ni l'augment de la ràtio per professionals.

FE CCOO PV defensa un model que hem mantingut fins ara i que és un referent a nivell nacional en el qual l'Atenció Primerenca és un servei públic i universal; s'ha d'atendre de 0 a 4 anys, però sense deixar atendre l'interval 4-6 anys.

Per tot això,

CONVOQUEM VAGA EN ELS CENTRES PER AL DIA 11 DE JUNY.

A més de la vaga també hi han, diferents mobilitzacions:

A les 11H, Concentració:

• ALACANT, AV/ Rambla Mendez Nuñez, 41

• VALÈNCIA, Torre 3, Ciutat Administrativa 9 d'Octubre, Castan Tobeñas.

Prèviament al dia de Vaga, realitzarem assemblees informatives en:

Alacant: Dia 4, 18h , Av/ Salamanca 33, Seu de CCOO

València: Dia 6, 18 H, Nàpols i Sicília 5, Seu de CCOO

Us esperem a tots i totes

CCOO defensa els teus drets