Federació d'Educació de CCOO PV | 28 de març 2024.

II Concurs de coeducació i innovació de la FE CCOO PV. Premi Pepa Ramis

2 Concurs Innovació, Coeducació i Futur

02/10/2019.
    II Concurs de Coeducació Pepa Ramis

La Federació d’Ensenyament de CCOO PV (FE CCOO PV) convoca el concurs “INNOVACIÓ, COEDUCACIÓ, FUTUR, II PREMI PEPA RAMIS” amb la finalitat d’incentivar i donar a conèixer bones pràctiques educatives de docents i de centres d´ensenyament privat i privat/concertat adreçades a la inclusió educativa i la coeducació mitjançant projectes d’innovació.

BASES DEL CONCURS “INNOVACIÓ, COEDUCACIÓ I FUTUR”

II PREMI PEPA RAMIS

OBJECTE

PARTICIPANTS

Pot participar el professorat d’infantil, primària, secundària, batxillerat o d’educació especial de centres d’ensenyament privat i privat/concertat del País Valencià, i ho poden fer de forma individual o col·lectiva.

CONDICIONS

1.- Per poder optar al premi, els projectes presentats han de tindre com a finalitat el foment de: ● La innovació educativa: millora del procés educatiu a partir de l’aplicació de noves idees. Primaran tant les metodologies didàctiques innovadores com la utilització de les TIC (Tecnologies de la Informació i la Comunicació). ● La coeducació: educació per a la igualtat, identificació de les necessitats de tot l’alumnat i resposta a la diversitat, mitjançant el foment de la inclusió d’alumnat amb diversitat funcional, migrant, LGTBI i/o lideratge i apoderament de la dona. ● El treball en equip i cooperatiu: que done importància al nombre d’alumnes als quals arribe l’experiència del projecte i el grau de coeducació.

2.- Els projectes presentats han d’haver estat realitzats en el curs 2018/19 o desenvolupar-se al llarg del curs 2019/20, i no haver rebut cap altre premi amb dotació econòmica. Els projectes esmentats han de ser originals i elaborats pel professorat que els presenten.

3.- Adjunt al projecte s’haurà de presentar un pòster explicatiu o infografia en dos formats, un en format digital (.pdf) i un altre en paper (DIN A1). federació ensenyament comissions obreres país valencià ensenyament privat

4.- Les persones autores dels projectes cediran a la Federació d’Ensenyament de Comissions Obreres del País Valencià el dret de difusió dels projectes, tant en publicacions escrites, com en xarxes socials o qualsevol altre mitjà de difusió.

PRESENTACIÓ DE PROJECTES

Els projectes junt amb el pòster explicatiu s’hauran de presentar des del 14 d’octubre de 2019 fins al 13 de desembre de 2019, mitjançant aquest formulari d’inscripció http://concursfeccoopv.recuperemelfutur.org/envieu-nos-el-vostre-projecte/ que es trobarà a la web del concurs (http://concursfeccoopv.recuperemelfutur.org/)

En aquest formulari es detallaran els objectius del projecte, la descripció del treball desenvolupat o per desenvolupar , així com els resultats obtinguts o esperats i els arxius del projecte i del pòster explicatiu. A més el pòster s’haurà de lliurar, en el format detallat en aquestes bases, en les seus d’Alacant (Av. Salamanca, 33 - Alacant), Castelló (Plaça de les Aules, 6 - Castelló) o València (Plaça Nàpols i Sicília, 5 - València) de la Federació d’Ensenyament de CCOO PV en el termini indicat anteriorment.

PREMIS

La decisió del jurat es farà pública l’11 de febrer de 2020; en cas que no hi haguera suficient participació o la qualitat del projectes fora inferior a la que considere el jurat, els premis podrien declarar-se deserts. S’atorgaran tres premis en targeta regal a bescanviar per articles als comerços determinats per la FE CCOO PV. El primer premi estarà dotat amb import de 1000€, el segon premi de 500€ i el tercer de 300€. Els diners hauràn de destinar-se a la compra de material o serveis que tinguen per objecte ampliar el projecte, continuar-lo o desenvolupar-ne un altre amb objectius semblants. Els deu projectes amb millor valoració formaran part d’una exposició que es presentarà en una jornada explicativa del concurs. Aquesta exposició tindrà caràcter itinerant per a ser exposada als centres que ho sol·liciten. Els projectes premiats podran ser publicats en la revista TE de la Federació d’Ensenyament, així com en xarxes socials i qualsevol altre mitjan de comunicació.