La FE CCOO PV conjuntament amb altres entitats organitzem les I Jornades d'Educació No Formal del PV

Els objectius de les Jornades són, entre d'altres, visibilitzar el sector d'oci educatiu i animació sociocultural al País Valencià, així com crear xarxa entre les entitats que treballem en aquest àmbit per tal de reivindicar la nostra aportació a la societat i valorar el nostre treball.

30/10/2019.
    Jornades Educació no Formal

Aquest sector es caracteritza per tindre unes condicions laborals de temporalitat i precarietat força elevades que fa que siga un sector de pas, més que un futur lloc de treball mitjançant el qual consolidar un projecte de vida. Són molts els serveis afectats actualment per aquesta problemàtica i el que es vol és caminar cap a la consecució d'un Conveni Col·lectiu Autonòmic que millore a partir del reconeixement d'aquest sector, les condicions laborals i econòmiques d'aquest. Per a això comptarem amb els mateixos professionals, experts i amb les administracions públiques implicades en aquest àmbit.

Inscripció públic en general: http://bit.ly/educacio-noformal

Inscripció docents: http://bit.ly/enformal-docents