Federació d'Educació de CCOO PV | 26 d?abril 2024.

FECCOO presenta una eina per al càlcul de barems per al Concurs de Trasllats

La pàgina web ofereix l'oportunitat de millorar aquesta puntuació a usuaris i usuàries.

21/11/2019.
    Calculadora

La Federació d'Ensenyament de CCOO (FECCOO) ha llançat una web perquè totes les persones interessades puguen calcular els barems que els corresponen per la seua trajectòria professional per al procés de concurs de trasllats. L'eina ofereix, a més, diferents opcions per a usuaris i usuàries puguen millorar la seua puntuació.

El Concurs de Trasllats és el procediment normal de provisió de les places o llocs vacants dependents de les administracions educatives a cobrir pel personal docent, en el qual pot participar tot el funcionariat de carrera o en pràctiques dels Cossos de Mestres, Catedràtics i Professors, Professors Tècnics d'FP i Mestres de Taller, així com el Cos d'Inspectors, dels diferents cossos docents de nivells no universitaris, a excepció de l'aquell personal funcionari docent que obtinga una plaça o lloc per concurs i no haja romàs un mínim de dos anys en ell.

Pots trobar aquesta útil eina en https://www.concursotraslados.fe.ccoo.es/.