Federació Ensenyament CCOO-PV | 7 de diciembre de 2019

Campanya 18 i 23

La FE CCOO PV rebutja frontament qualsevol atac ultra al professorat que compleix amb la seua responsabilitat educativa

L’atac a un professor d’Història de l’IES Azorin no ens deixa indiferents i volem mostrar el nostre rebuig

22/11/2019.
    feccoopv

El professorat de l’ensenyament Públic te la responsabilitat, el dret i el deure d’educar i ensenyar en la pluralitat, en la veracitat històrica i l’evidència científica. I relacionar la realitat que viu l’alumnat amb els coneixements impartits.

Amb això, quan una formació política advoca argumentació contra de Drets Humans com els Drets de la Infantesa, Dret a la Igualtat de Gènere, Dret a ser considerat persona independentment del teu origen o color de la pell, i els fa el seu patrimoni de definició, ha d’acceptar que te perfil ultradretà. Està defensant xenofòbia, desigualtat, supremacisme, jerarquia esclavitzant.Si el professorat no posa nom a aquests programes i organitzacions, està faltant a la seua responsabilitat docent.

Per això, des de la FE CCOO PV, donem suport al professor d’Història atacat i amenaçat per fer la seua feina, per educar en el coneixement plural i científic. A ell i a tot el professorat que dia rere dia compleix amb el seu treball de forma honrada i seriosa.El professorat que dona les eines per a que l’alumnat conega, reflexione, decidesca, exercesca el seu dret a ser ciutadania i que construesca la seua personalitat en llibertat.

I perquè entenem que patir amenaces i atacs per fer el treball amb responsabilitat pot derivar en accions punible per a qui vessa eixes amenaces, posem a la disposició de qui les patesca en els centres educatius els nostres serveis jurídics i la resta dels nostres recursos, sempre al costat de les treballadores i treballadors de l’ensenyament.