Federació d'Educació de CCOO PV | 5 de juliol 2025.

Més mobilitzacions fins aconseguir el Conveni d'Universitats

    Convoquen CCOOPV-UGT-STEPV-CSIF-SEP

    29/11/2019.
    concentració Conveni universitats ja!

    concentració Conveni universitats ja!

    El proper dilluns 9 de desembre les organitzacions sindicals que hem negociat el conveni (CCOOPV-UGT-STEPV-CSIF-SEP) convoquem noves concentracions i cridem al personal afectat a que es mobilitze per a reivindicar la signatura_

    Anunciem a la Generalitat valenciana i totes les Universitats que no aturarem les mobilitzacions fins que no es convoque una reunió amb totes les parts per a procedir a la signatura definitiva del Conveni. Si no es produeix la signatura de l’acord que hem estat negociat durant els darrers anys, l’escenari és de conflicte al carrer.

    Recordem que ja ha estat autoritzada la partida pressupostària per a les millores retributives que ja hem acordat en el conveni no signat. Així mateix, el conveni compta amb l’informe favorable de la Conselleria d’Hisenda. Per tant no comprenem ni acceptem el retard inexplicable de la signatura del conveni negociat i pactat.

    Les concentracions tindran lloc dilluns 9 de desembre a les 11.00 hores a de les seus del Govern a les tres províncies valencianes:

    · Alacant, Casa de les bruixes, Avinguda Dr. Gadea, 10

    · Castelló, Casa dels caragols, Carrer Major, 78

    · València, Palau de la Generalitat; Plaça de Manises

    Si no hi ha signatura de l’acord, el govern valencià ens aboca al conflicte.