Federació Ensenyament CCOO-PV | 3 de julio de 2020

Treballem per una educació inclusiva

La FE CCOO PV posa en funcionament un grup de treball que compta amb persones expertes que treballen als centres de tots els sectors i nivells educatius.

05/12/2019.
    Grup educació inclusiva

La FE CCOO PV hem creat un grup de treball sobre l’Ordre d’Educació Inclusiva implantada als centres educatius. Aquest grup de treball inclou companyes dels diferents sectors i nivells educatius i té com a objectiu treballar vers un decret que considerem fonamental per a l’educació valenciana, comptant amb les persones que treballen als centres educatius.

Aquest grup de treball hem establert una primera fase d’arreplegada d’informació i en aquest sentit volem conèixer quin estat d’implantació té l’Ordre als centres educatius de tots els sectors i nivells. Per aquesta aproximació, implementem ara algunes accions com un qüestionari dirigit a la nostra afiliació o sessions de treball amb persones expertes que treballen als centres educatius.

Pròximament farem extensiva la participació a tots els treballadors i treballadores de l'ensenyament valencià, mitjançant qüestionaris i sessions obertes encaminades a fer propostes i accions concretes que ens ajuden a donar resposta amb propostes ajustades a les necessitats dels centres i l’alumnat per una educació realment inclusiva.