Federació Ensenyament CCOO-PV | 30 de marzo de 2020

CCOOPV demana l’informe d’Hisenda que bloqueja la signatura del conveni d’universitats

CCOOPV ha sol•licitat en la reunió de portaveus de la Mesa General l’informe d’Hisenda que bloqueja la signatura del conveni d’universitats valencianes

10/01/2020.
    Cartell Conveni Universitats JA!

En el mati del 10 de gener s’ha produït la reunió de la mesa general de negociació de l’àrea pública amb la Generalitat Valenciana. Un dels temes més rellevants per als treballadors i treballadores de l’ensenyament del País Valencià és el retard en la signatura del conveni d’universitats.

Cal recordar que després de 9 mesos de la signatura del preacord, el treballadors i treballadores de les universitats valencianes encara esperen la signatura definitiva. La FE COOPV ha demanat informació sobre les causes de l’obstacle per a la firma del Conveni laboral. Si existeix un informe d’Hisenda que obstaculitze la firma, sol•licitem que s’ens faça entrega.

Durant el mes de desembre es van produir mobilitzacions com a conseqüència del retard de la signatura, i l’escenari a hores d’ara és de bloqueig del conveni de millores laborals