Federació Ensenyament CCOO-PV | 3 de julio de 2020

Forum d'inclusió de l’alumnat amb diversitat funcional als centres educatius

La Federació d'Ensenyament de CCOOPV dona suport a aquesta iniciativa educativa que tindrà lloc el 25 de gener a la seu del sindicat

14/01/2020.
    Fòrum Comunitari de Ciència i Educació Espai Iris

Iris AEBE organitza amb molta il·lusió el segon ESPAI_IRIS, fòrum comunitari de ciència i educació, amb el títol La inclusió de l’alumnat amb diversitat funcional als centres educatius, amb la col·laboració de la federació d’ensenyament de Comissions Obreres.

Inscriu-te de forma gratuïta a l’esdeveniment, on tindrem el plaer de comptar amb la doctora Silvia Molina (més informació) i amb la Directora General d’Inclusió Educativa de la Conselleria d’Educació de la Generalitat Valenciana, Raquel Andrés, a més d’una taula d’èxperiències amb altres persones representants de centres educatius, alumnat, associacions i col·lectius de familiars que enriquiran el diàleg al voltant de la inclusió educativa.

Comencem l’any 2020 amb molta energia, obrint diàleg per a portar les evidències científiques a més persones i a més centres educatius del nostre territori. Comptem amb la teua veu també?

Més informació i inscripcions: http://www.iris-aebe.org/espai_iris-25-gener-2020/