Federació Ensenyament CCOO-PV | 18 de febrero de 2020

11-febrer Dia de la dona i xiqueta en la ciencia

La FECCOOPV celebra el Dia de la dona i la xiqueta en la Ciència oferint una activitat educativa als centres

Aquesta acció s'enquadra dins de les activitats prèvies al 8 de Març

04/02/2020.
    Dia de la xiqueta i la dona en la ciencia

El pròxim 11 de febrer se celebra el dia de la xiqueta i la dona en la ciència i per a celebrar-lo, enguany des de la FE CCOO PV hem organitzat un taller educatiu que anomenem "Dones Valencianes en la Ciència". Des de la FECCOOPV volem aprofundir en la superació dels obstacles que tenen les dones cientifiques per qüestió de génere.

L'objectiu del taller és donar visibilitat a dones professionals de la investigació que desenvolupen la seua tasca al nostre territori, així com també acostar la realitat de la investigació científica que están realitzant actualment algunes de les nostres investigadores valencianes.

Mitjançant el taller presentarem el paper que quatre dones realitzen en diferents camps de la ciència, mostrarem la seua tasca professional i investigadora així com el camí que han recorregut per a arribar a uns sectors professionals que tradicionalment han estat ocupats per homes.

Dirigit a: alumnes de tercer cicle Ed. Primària

Duració: 45´-50´