Federació Ensenyament CCOO-PV | 28 de mayo de 2020

La FE CCOO PV reclama que els centres educatius romanguen tancats mentre no hi haja un requeriment derivat de l’Estat d’Alarma

El sindicat ha sol·licitat reunió telemàtica urgent per tractar la proposta

22/03/2020.
    FECCOOPV al teu costat

Davant l’augment de casos de persones infectades pel coronavirus, les dificultats en la circulació i les recomanacions de que la millor de les mesures per vèncer la pandèmia és no sortir de casa, des de la FECCOOPV hem reclamat a la Conselleria d’Educació que els centres educatius queden tancats amb la disponibilitat dels equips directius en cas de que es puguen necessitar els edificis per a usos que des de les autoritats sanitàries sol·liciten.

La solidaritat amb la ciutadania en aquests moments entenem que també passa per reduir al màxim els possibles punts de contagi i considerem que l’obertura generalitzada dels centres educatius no respon a ninguna necessitat, donat el cessament d’activitats educatives presencials.

És per això que, tal com ja s’ha fet en altres autonomies, instem a que es puga instruir aquesta solució. I per a que siga partícip la representació legal del professorat, demanem reunió urgent de la Mesa Sectorial, en modalitat telemàtica.