Federació Ensenyament CCOO-PV | 4 de junio de 2020

Per a la FE CCOO PV el tancament dels centres educatius ajuda a l'objectiu de salvar vides i defensar l'educació i el treball

Valorem com a positiu que la Conselleria de Sanitat haja establert que no és necessari mantenir els centres educatius operatius i disponibles de moment

22/03/2020.
    Centres Tancats

Aquesta vesprada s’ha emès una nova comunicació als centres educatius per part de la Conselleria. En ella es recullen les peticions explicites que FECCOOPV hem fet a la Conselleria d’Educació i amb la petició feta ahir mateix a la Conselleria de Sanitat

Tots els centres educatius tancaran a partir de dimarts 24 de març, després continues demandes a Conselleria durant els darrers dies. La FE CCOOPV ja ho va demanar des del primer dia que es va anunciar la suspensió de les classes i ha estat treballant per una negociació per desbloquejar el conflicte. Ahir mateix va fer una altra reclamació, esta vegada a Conselleria de Sanitat, i hui mateix junt a la resta de sindicats del sector ho ha tornat a exigir en un comunicat conjunt de les Juntes de Personal.

Respecte de la petició a Sanitat, l’escrit recull: “hem consultat de nou als responsables de la Conselleria de Sanitat sobre la necessitat de continuar mantenint oberts els centres educatius en aquest nou escenari. Se’ns ha indicat que ja no és necessari mantindre tots els centres operatius i disponibles i que en cas de necessitar les instal•lacions d’algun centre educatiu se’ns comunicarà per a que puga estar en condicions d’ús per al que determinen les autoritats sanitàries” tal com demanàvem: https://cutt.ly/4tcYvvw

Respecte a la petició a Educació, l’escrit recull: “romandran tancats tots els centres educatius fins a nova comunicació. Els equips directrius estaran a disposició dels requeriments que els faça l’administració educativa per a realitzar les tasques específiques que se’ls indiquen i tot el personal del centre estarà a disposició de l’equip directiu de forma que l’atenció a l’alumnat i a les seues famílies estiga garantida i es puguen portar a terme les activitats educatives de manera no presencial” tal com demanàvem: https://cutt.ly/OtcYcBc

Gràcies pel suport de tota la comunitat educativa, eliminant factors de risc.

Adjunta, la carta de Conselleria anunciant el tancament dels centres educatius.