Federació d'Educació de CCOO PV | 19 d?abril 2024.

La FECCOOPV obri una consulta exprés a l'afiliació al voltant de la convocatòria d'Oposicions Docents 2020

25/03/2020.
    Consulta Oposicions Docents 2020

Com saps, en aquests moments està donant-se un debat en tot l’estat espanyol respecte a les oposicions consignades per aquest any 2020. Al País Valencià teníem prevista una convocatòria d’oposicions per a secundària i altres cossos amb 3542 places que estava a punt de ser publicada, però la situació d’estat d’alerta, lamentablement, ho ha trastocat tot.

El proper divendres, 27 de març, tindrà lloc una mesa sectorial en la qual cada sindicat haurà de plantejar un posicionament respecte a la proposta que ens farà Conselleria sobre el calendari d’oposicions.

En aquesta mesa defensarem en qualsevol cas que no es perda cap de les places ja signades, però d’altra banda, en línia amb la nostra aposta per la PARTICIPACIÓ, volem consultar amb tu diferents possibilitats amb tres preguntes:

- Estàs d'acord amb l'ajornament de les oposicions d'enguany sense perdre cap plaça?"
    - Estàs d'acord en defensar que totes les CCAA convoquen coordinadament?
    - Fes la valoració oberta que estimes oportuna.

Per tant, una volta més et convidem a PARTICIPAR omplint el qüestionari i fer entre totes i tots, propostes de millora:

Una vegada accedisques al formulari caldrà que tingues a mà les teues dades d'accés a la web com a persona afiliada, si no les recordes el sitema et facilitarà la seua recuperació.

Moltes gràcies per la teua participació!!