Federació Ensenyament CCOO-PV | 4 de junio de 2020

Les oposicions de secundària en 2021. Les de mestres en 2022

• Conselleria ens confirma que hi haurà modificació del RD per dotar-les de garanties, tal i com demanàrem FECCOOPV en la darrera mesa sectorial virtual
  • Aquesta modificació fou requisit del nostre sindicat si les oposicions de mestres anaven necessàriament a 2022

01/04/2020.
Ajornament oposicions

Conselleria ens confirma que les OPOSICIONS DE SECUNDÀRIA es traslladen a 2021 i les OPOSICIONS DE MESTRES a 2022

➡️ En la darrera Conferència Sectorial hi hagué unanimitat de tots els territoris per fer la modificació oportuna al Reial Decret, la qual està en tràmit i permetrà mantenir les condicions de l’actual Acord

➡️ Recordem que la FE CCOO PV instàrem a aquesta modificació en la darrera mesa sectorial virtual, quan els sindicats ens posicionàrem davant el nou escenari d’oposicions derivat de l'estat d'alerta sanitària. Ho férem com a requisit si finalment les oposicions de mestres havien d’anar necessàriament a 2022, per tal de dotar-les de totes les garanties. Conselleria d’Educació i FP acceptà la nostra proposta i hui ens ha confirmat dues coses:

✅ Que el Ministeri farà aquestes modificacions al RD, tal i com demanàvem CCOO.

✅ Que, per tant, les oposicions de primària es traslladen al 2022 amb totes les garanties del RD