Federació Ensenyament CCOO-PV | 5 de junio de 2020

Resolució definitiva amb instruccions per a la prestació de serveis administratius i de coordinació en els centres educatius

L'administració incorpora millores importants a la Resolució proposades per la FE CCOO PV

14/05/2020.
    Instruccions per a la fase 1

Conselleria ha publicat la Resolució per obrir centres educatius en la Fase 1.

Aquesta Resolució fou tractada en Mesa Sectorial en la jornada de 13 de maig i el nostre sindicat plantejà vàries propostes encaminades a la donar majors garanties a tot el personal que haurà de dur a terme les tasques administratives i de coordinació.

Algunes de les PROPOSTES de la FE CCOO PV que Conselleria ha incorporat al text final són:

1- La direcció dels centres no podrà convocar presencialment al personal docent i no docent per a tasques que es puguen fer mitjançant teletreball.

2- En qualsevol cas, no es podran convocar en aquesta Fase 1 reunions presencials d'òrgans col·legiats, Claustre, Consell Escolar i altres òrgans de coordinació didáctica, etc. les quals es seguiran desenvolupant de manera telemàtica.

3- S'ha enumerat els col·lectius definits com de risc en el moment actual: persones amb diabetis, malaltia cardiovascular, inclosa hipertensió, malaltia pulmonar crònica, immunodeficiència, càncer en fase de tractament actiu, dones embarassades i persones majors de 60 anys. Aquestes persones comunicaran mitjançant una declaració responsable a la direcció del centre la impossibilitat d'incorporar-se en aquesta fase.

4- Conselleria facilitarà un model normalitzat perquè la direcció de centre porte un registre amb el personal present en el centre, l'horari i la tasca desenvolupada.

5- Que l'àmbit d'aplicació s'extenga a centres de l'ISEACV.

Tens adjunt el text complet de la Resolució de 13 de maig, de la Secretaria Autonòmica d’Educació i Formació Professional, per la qual es dicten instruccions per a la prestació de serveis administratius i de coordinació en els centres educatius. També tens adjunt l'annex a la Resolució amb el document el·laborat per l'INVASSAT i el model de declaració responsable a efectes de deure inexcusable pel COVID19A

Com sempre, el sindicat treballem i seguirem treballant amb les circumstàncies que siga, per garantir la màxima qualitat educativa al País Valencià i amb les millors garanties laborals i de salut per al personal que la fa possible.