Federació Ensenyament CCOO-PV | 4 de junio de 2020

Aquesta proposta respon a la petició pública que la FE CCOO PV venim fent al respecte durant les darreres setmanes, amb notes de premsa i en les meses sectorials

14/05/2020.
    Classes sense alumnat ni personal educatiu

Així ho ha comunicat públicament la mateixa Conselleria d’Educació i FP i també en la Conferència Sectorial mantinguda aquest matí amb el Ministeri d’Educació i FP i la resta de territoris.

D’altra banda, respecte a les etapes de Primària, ESO i Batxillerat, també s’iniciaran les classes presencials a partir de setembre, tal i com estava previst, mentre que els centres educatius podran organitzar activitats específiques i presencials en la fase 2, de tutories, resolució de dubtes i lliurament o comprovació de materials, especialment per a l'alumnat d'aquests cursos que no hagen tingut les mateixes oportunitats de seguiment telemàtic que la resta de companys. En tot cas, serà opcional i voluntari que aquest alumnat assistisca a aquestes sessions que es puguen oferir excepcionalment.

La FE CCOO PV ens mostrem satisfetes perquè l’administració haja tingut en compte les nostres demandes i concrete aquesta proposta.

Com sempre, el sindicat treballem i seguirem treballant amb les circumstàncies que siga, per garantir la màxima qualitat educativa al País Valencià i amb les millors garanties laborals i de salut per al personal que la fa possible.