Federació Ensenyament CCOO-PV | 3 de julio de 2020

El món rar de Mermel

La Federació d'Ensenyament de CCOO celebra el 17 de maig, Dia Internacional contra la LGTBIQ+fòbia, posant el focus en la importància de dotar d'estratègies i eines a l’alumnat i professorat perquè visquen les seues diferències com un element d'enriquiment. Amb aquesta filosofia, presenta el llibre “El món rar de Mermel” i el seu material per a l'aula.

14/05/2020.
    El món rar de Mermel

Descarrega't el conte protagonitzat per Mermel i la seua colla i les seues corresponents unitats didàctiques per a Educació Infantil i Primària i aposta per una educació lliure d'estereotips sexistes, LGTBIfóbics, capacitistes, racistes, classistes i hegemònics.

De la mà de Mermel i la seua colla, estudiants i personal docent podran abordar qüestions de gènere, identitats, rols, violències, diferències, cossos, cultures i ètnies variades, maneres de fer i d'estar en el món, capacitats, prevenció de la violència i de situacions d'assetjament entre iguals i l'abús de menors. Incorpora, a més, elements sobre el desenvolupament sostenible, l'ecologia, les cures, la crítica al consum o al propi sistema capitalista o el desenvolupament d'actituds de respecte, sempre des de la prevenció.

Vols conéixer a Mermel?

Descarrega't el conte

Descarrega't els materials didàctics

També estan disponibles en castellà ací