Federació d'Educació de CCOO PV | 19 d?abril 2024.

CCOO exigeix garanties per al cobrament de l'increment salarial del 2% en 2020.

Entenent el retard en l'execució dels increments anuals del 2% a causa de l'alerta sanitària, des de CCOO exigim garanties del seu cobrament al més aviat possible sense que en cap moment supose que aquest s'allargue més enllà de 2020

17/06/2020.
    Àrea Pública CCOOPV

Davant la imminent convocatòria de la MGNI l'Àrea pública de CCOO PV planteja les següents qüestions:

- La Constitució del Fons addicional del 0.30% de la massa salarial dels empleats i empleades públiques i la seva corresponent distribució en cada Mesa Sectorial.

- Exigim el cobrament aquest any de la Carrera Professional del personal interí de Funció Pública i la publicació dels decrets de carrera i desenvolupament del personal dependent de la Conselleria de Sanitat, amb les modificacions plantejades pel sindicat sobre el període de carència de 4 mesos.

- Impuls i reactivació de lesOPE de 2017 a 2019.

- Negociació de les OPE de 2020

- Reiterar la necessitat d'eliminar la taxa de reposició.

- Iniciar la negociació d'un nou acord de legislatura abans de l'estiu.