Federació d'Educació de CCOO PV | 20 d?abril 2024.

Consulta sobre la proposta d'acord de reducció d'hores lectives

La FE CCOOPV com a sindicat de classe i participatiu consulta a la seua afiliació sobre la proposta d'acord de reducció d'hores lectives en ensenyament públic. La teua veu ens importa, participa!

29/06/2020.
    Consulta Acord Reversió Retallades

El passat 25 de juny es va proposar en la mesa de negociació amb Conselleria un principi d'acord que contempla les següents mesures entre altres:

- El professorat de secundària tindrà 18 hores lectives i el cos de mestres tindrà 23 hores lectives en el curs 2021-2022
    - Augment de 1000 docents més per a l'escola pública al proper curs
    - Reducció d'una hora lectiva per al professorat que treballe per àmbits en 1r de l'ESO a partir del curs 2020-2021
    - Pacte de mesures d'organització per a garantir la seguretat i la presencialitat per a l'inici del pròxim curs 2020-2021

Des de la FECCOOPV valorem aquest principi d'acord perquè entenem que hem d'avançar pas a pas en la reversió de les retallades, i continuar lluitant per totes les demandes del professorat inclus en un context tan difícil com el de post-pandèmia. Ara, com a sindicat participatiu i de classe, et demanem també la teua opinió com a persona afiliada.

ENLLAÇ
    Accedeix a la pregunta http://fe.pv.ccoo.es/participa