Federació Ensenyament CCOO-PV | 27 de septiembre de 2020

La FECCOOPV conjuntament amb el Grup d'Investigació AFES de la Universitat de València, presenta les infografies per orientar l'Educació Fisica en temps de COVID19.

L'objectiu és adaptar l'educació fisica a les condicions canviants de la COVID19

08/09/2020.
    Presentació Infografies EF COVID19

Avui en Roda de premsa presencial i telemàtica la Federació d'Ensenyament de CCOOPV ha presentat conjuntament amb el Grup d'Investigació d'Activitat Física, Educació i Societat (AFES) de la Universitat de València unes infografies amb recomanacions i principis per compartir amb el professorat d'Educació Física al moment de reprendre les classes en un context de pandèmia.

Aquestes van estar distribuides la setmana pasada per tots els centres del nostre territori i al professorat per tal de tindre-les com a una proposta que busca adaptar l'educació física a les condicions canviants de la COVID-19. A més, atesa la varietat d'entorns i circumstàncies docents, cal que el professorat ajuste les classes als seus condicionants particulars.

Des de la FECCOOPV apostem per compatibilitzar la presencialitat amb un plantejament de seguretat i salut per a tota la Comunitat Educativa i aquestes infografies són una ferramenta extraordinària per mostrar com es pot fer.

Infografies EF COVID19 Valencià ací

Infografies EF COVID19 Castellà ací