Federació Ensenyament CCOO-PV | 31 de octubre de 2020

Curs 2020 - 2021

La FECCOOPV llança una enquesta a la comunitat educativa per conéixer quins són els seus hàbits de desplaçament

Des del grup Grup d'Educació Ambiental (GEA) de la FE CCOO PV estem treballant per impulsar el canvi educatiu per fer front a l’emergència climàtica en la qual ens trobem

23/09/2020.
    Enquesta mobilitat sostenible

Entre altres projectes mediambientals, el curs passat presentarem a Conselleria d'Educació el nostre projecte Fes Verd el teu Centre per incitar a la transformació dels centres educatius en centres ecosostenibles.

Per això, i amb motiu de la setmana de la mobilitat sostenible us animem a contestar aquesta breu enquesta per detectar els hàbits de desplaçament de la comunitat educativa. Convidem tant l'alumnat com tot el personal que treballa als centres educatius que òmpliguen aquesta breu enquesta. Agraïm de bestreta la teua col·laboració.

Enllaç a l'enquesta: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfq0hi242ghiLfHufYoK72VdPBFsJl0MC5piWrvd3GpSF9bpg/viewform?usp=sf_link