Federació Ensenyament CCOO-PV | 31 de octubre de 2020

Curs 2020 - 2021

La Federació d'Ensenyament de CCOO presenta les seues propostes en les negociacions del nou conveni per a l'ensenyament concertat

El sindicat ha manifestat davant la Mesa Negociadora que no acceptarà plantejaments de renúncies com les del conveni vigent

13/10/2020.
    Negociació Col·lectiva

CCOO hem presentat hui a la resta d'organitzacions sindicals i patronals de la Mesa Negociadora, la plataforma reivindicativa del VII Conveni Col·lectiu d'Empreses d'Ensenyament Privat Sostingudes Totalment o parcialment amb Fons Públics. Aquest document és el resultat de les aportacions realitzades per la nostra afiliació i mostra les manques actuals d'un conveni obsolet que no s'ajusta a les necessitats i demandes dels treballadors i de les treballadores del sector.

En la reunió mantinguda aquest matí, que dona lloc a l'inici formal de les negociacions, hem traslladat a la resta de sindicats la nostra invitació a adherir-se a la plataforma que hem donat a conéixer. Així mateix, hem deixat rotundament clar que CCOO treballarà per un conveni que dignifique les condicions laborals del conjunt de treballadors i treballadores de l'ensenyament concertat, sense acceptar plantejaments de renúncies com les que es van signar en el conveni en vigor.

Les propostes del sindicat es poden consultar en aquest document