Federació d'Educació de CCOO PV | 29 de març 2024.

25N Eradiquem les violències masclistes

24/11/2020.
    #25N

En aquest atípic any 2020, malauradament, les xifres de les violències exercides contra les dones continúen constatant la urgència i necessitat de seguir lluitant i treballant per eradicar els rols, actituds i comportaments masclistes de la nostra societat.

Des de la Federació d’Ensenyament de CCOO-PV participem i organitzem diverses activitats en l’àmbito laboral i educatiu per a contribuir en la batalla per eliminar la violència estructural exercida contra les dones.

25N / 12:00 h: Ens sumem a la iniciativa “Un minut per les víctimes”, promovent i participant en les concentracions que a les 12:00 es realitzaran en tots els centres de treball, per a guardar un minut de silenci per les víctimes de la violència masclista. T’animem a que ho promogues i participes en el teu centre de treball. En totes les seus de CCOO del País Valencià secundarem la concentració i farem lectura del nostre manifiest.

25N / 16:00 – 17:30 h: T’invitem a l’acció formativa online de la FECCOO sobre “Prevenció de les violències masclistes en Secundària”, impartida per Melisa Ruíz, autora del llibre “Niña Invisible”, que abordarà la guia didàctica per a la deconstrucció des de les aules per a eradicar violències masclistes. Aquesta acción formativa és oberta, a nivell estatal, per a tota persona que desitge participar.

L’enllaç a la sessió Meet de Google és: https://meet.google.com/fjd-mvdf-wqw

T’informem igualment de futures activitats formatives i divulgatives que hi ha programades des de la FECCOO en l’àrea de Dona, Igualtat i Polítiques LGTBI. Anirem informant de cadascuna d’elles pels canals habituals.

Des de la FECCOO-PV us animem a participar en aquestes accions formatives de sensibilització i divulgació per a contribuir a l’eradicació de les violències masclistes contra les dones.

9 desembre 2020 17:00-18:30h Drets i mesures de conciliació en l’àmbit de les AAPP i sector privat Carmen Perona

Servicios Jurídicos FECCOO

10 desembre 2020

18:30-20:00h