Federació d'Educació de CCOO PV | 8 de maig 2024.

Represa acreditació de titulació mestres opositors suspesos anys 2016-2018

• Publicada la relació de persones que han de presentar documentació per a acreditar els requisits específics de titulació, amb motiu de la seua participació en els procediments selectius d'ingrés en el cos de mestres, convocats per Ordre 11/2016 i per Ordre 12/2018, que no van superar la primera prova (parts A+B) de la fase d'oposició, i van ser incorporades a la borsa de treball

01/12/2020.
Oposiciones

Resolució de 27 de novembre de 2020 de la directora general de Personal Docent, per la qual es publica la relació de persones que han de presentar documentació per a acreditar els requisits específics de titulació, segons el que s'estableix en la Resolució de 8 de juny de 2020, de la directora general, amb motiu de la seua participació en els procediments selectius d'ingrés en el cos de mestres, convocats per Ordre 11/2016 i per Ordre 12/2018, que no van superar la primera prova (parts A+B) de la fase d'oposició, i van ser incorporades a la borsa de treball per Resolució de 9 de setembre de 2016 i per Resolució de 15 de novembre de 2018, respectivament.

El termini de presentació del tràmit telemàtic de sol·licitud per a l'acreditació abastarà des de les 00:00 hores del dia 1 de desembre de 2020 fins a les 23:59 hores del dia 15 de desembre de 2020.

El tràmit estarà disponible en la seu electrònica de la Generalitat Valenciana (https://sede.gva.es) i en la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport (http://www.ceice.gva.es/es/web/rrhh-educacion/acreditacio-de-requisits-de-titulacio), i el formulari requerirà ser signat electrònicament per qualsevol dels sistemes d'identificació i signatura electrònica admesos en aquesta seu de la Generalitat. La no aportació de la sol·licitud de presentació de documentació dins del termini i en la forma escaient suposarà l'exclusió de la persona interessada de les llistes de les borses de treball per a exercir la funció docent, en règim d'interinitat, a les quals va ser incorporada mitjançant Resolució de 9 de setembre de 2016 o Resolució de 15 de novembre de 2018.

Tota la documentació electrònica aportada serà incorporada a l'expedient de la persona interessada del Registre de Personal Docent, del qual és responsable la direcció general competent en matèria de personal docent, i queden els responsables i encarregats del tractament de dades, així com totes les persones que intervinguen en qualsevol fase d'aquest, subjectes al deure de confidencialitat al qual es refereix l'article 5 tant de la Llei orgànica 3/2018, com del Reglament (UE) 2016/679.