Federació d'Educació de CCOO PV | 29 de març 2024.

Incorporació a la bossa de les persones que no van superar la primera prova (A+B) de la fase d'oposició

11/11/2021.
    Introducció a borses personal sense acreditació

RESOLUCIÓ de 10 de novembre de 2021, de la directora general de Personal Docent, per la qual es publiquen els llistats provisionals del procediment per a la incorporació a la bossa de les persones que han acreditat els requisits generals i específics de titulació necessaris, que no van superar la primera prova (A+B) de la fase d'oposició i que no formen part de la bossa de l'especialitat per la qual es van presentar al procediment selectiu convocat per l'Ordre 22/2020, de 23 de novembre.

Tens adjunts el llistats provisionals:

- Annex I: Llista provisional del personal que no acredita els requisits generals i específics de titulació del'especialitat per la qual va participar en el procediment selectiu.

- Annex II: Llista provisional del personal que sí acredita els requisits generalsi específics de titulació de l'especialitat per la qual va participar en elprocediment selectiu.

RECLAMACIONS:

1.Període de presentació de reclamacions a les llistes provisionals a partir de l'endemà de la publicaciód'aquestes llistes provisionals s'estableix un termini de 5 dies hàbils per a, per via telemàtica, presentar reclamacions i esmenar la documentació presentada.

2. El tràmit estarà disponible en la seu electrònica de la Generalitat Valenciana (https://sede.gva.es) i en la pàgina web de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport (https://ceice.gva.es/va/web/rrhh-educacion/acreditacio-de-requisits-de-titulacio), i el formulari requerirà ser signat electrònicament mitjançant qualsevol dels sistemes d'identificació i signatura electrònica admesos en la seu de la Generalitat.

3. En el cas que es presente dins del termini i en la forma escaient més d'una reclamació telemàtica, només es tindrà en compte l'última presentada.

4. Una vegada finalitzat el termini de presentació de reclamacions, i una vegada resoltes aquestes, es publicaran les llistes definitives, per a procedir a la incorporació a la borsa corresponent.