Federació d'Educació de CCOO PV | 25 d?abril 2024.

La FECCOOPV mostra la seua identificació en el treball per educar en diversitat que es fa des de la regidoria de cultura, feminismes i polítiques LGTBI+ de l’Ajuntament de Castelló

Com a part de la plataforma local i copartícips del Pla LGTBI de Castelló som corresponsables de la difusió dels materials educatius en diversitat.

13/12/2021.
    Lliurament del material El mon rar de Mermel

A més, la FECCOOPV ve treballant des de fa anys en l’educació en diversitat afectiu-sexual també amb materials propis. Avui, en el marc de la inauguració de l’Escola de formació sindical LGTBI Ana Meluska de CCCOO-PV, els hem posat a disposició de la regidoria i de la biblioteca municipal complint en el nostre compromís d’educar en diversitat, el material de diversitat “El Món rar de Mermel”.

De la ma de l’equip de FE CCOOPV de Comarques del Nord i amb la Secretaria General al capdavant s’ha realitzat la donació del conte i del quadern que serveix per a treballar les diferents diversitats en primària per a la biblioteca municipal.La FECCOOPV tenim una línia estratègica que li vàrem donar el nom de fil morat i aquest material està en aquest àmbit. Es tracta d’un material elaborat per personal educatiu LGTBI i expert en pedagogia i didàctica. Un treball fet en equip per persones que han estat treballant durant anys en aquesta pedagogia i educació en diversitat.

Des de la FECCOOPV instem a què tots aquells centres que vulguen portar a les aules aquest material, pot posar-se en contacte amb les persones de referència de FE CCOO PV o qualsevol dels canals de comunicació que tenim.