Federació d'Educació de CCOO PV | 28 de març 2024.

La FECCOOPV exigeix solucions immediates davant la falta de personal en la DT de València

El sindicat considera que els treballadors i les treballadores tenim dret a una atenció presencial quan ho necessitem.

31/05/2022.

La manca de personal en la Direcció Territorial de València s’ha convertit en un problema que s’allarga massa en el temps. Els i les docents patim el menyspreu d’una administració que a més de trobar-se desbordada a l’hora de donar solució als problemes dels seus treballadors i treballadores i persones que cobren de la Conselleria la seua nòmina, no ofereix una atenció presencial quan és necessària.

Tanmateix, com a sindicat de classe, també volem manifestar que la falta de personal es tradueix en una sobrecàrrega de treball per al personal de la DT.

Des de la Federació d’Educació de Comissions Obreres del País Valencià reiterem què, de no solucionar en breu el problema aportant més personal i garantint l’atenció presencial, tornarem a viure els indignants impagaments d’inici de curs, els tràmits sense resposta i les gestions que queden per resoldre durant mesos. És a dir, continuarà l’abandonament dels treballadors i les treballadores per part de la Conselleria.