Federació d'Educació de CCOO PV | 29 de març 2024.

CCOO denúncia a la Inspecció de Treball la quota patronal Margarita Salas - María Zambrano

13/07/2022.
    La Secció Sindical de CCOO UPV a la Inspecció de Treball

Com ja us informàvem el passat 17 de juny, davant la notícia de CCOO de les Universitats Públiques de la Comunitat de Madrid de la denúncia presentada en la Inspecció de Treball de Madrid per deduir la quota patronal dels salaris bruts del personal de les ajudes Margarita Salas i María Zambrano, ens reunim amb la Vicerectora d'Investigació de la UPV per a plantejar la problemàtica i saber si la Universitat anava a assumir la quota patronal del personal investigador de Margarita Salas i María Zambrano en la UPV.

El Vicerectorat s'ha mantingut en la seua postura sobre la base de l'informe jurídic emés per la Secretària General, quant a efectuar el descompte de la quota patronal del salari brut del personal investigador de les ajudes de Margarita Salas i María Zambrano. Davant això CCOO UPV acollint-se als preceptes legals de la Llei de la Seguretat Social ha presentat la denúncia a la Inspecció de Treball de València, perquè es determine si és legal que la UPV descompte la quota patronal del salari brut d'aquest personal investigador.