Federació d'Educació de CCOO PV | 25 d?abril 2024.

FECCOOPV desconvoquem la concentració. El sindicat aconseguim el pagament del major nombre de personal interí dels darrers setembres

• La Direcció Territorial d’Alacant ens informa que finalment, de quasi 10.000 contractacions fetes per a l’inici de curs, més de 9.500 cobraran puntualment en aquesta província
  • Queden casos molt puntuals i les persones contractades a partir del 15 de setembre cobraran els dies treballats en octubre degut al marge de temps que requereix Hisenda en la tramitació
  • El sindicat celebrem la bona reacció de l’administració però continuarem exigint el pagament d’altres retribucions pendents al País Valencià, com als tribunals d’oposicions, part del salari del personal Orientador, o complements del funcionariat en pràctiques entre d’altres

20/09/2022.
Desconvoquem concentració

Hui dimarts ens informen des de Direcció Territorial d’Educació i Esport d’Alacant, que finalment van a pagar en temps a quasi tot el personal interí contractat per a l’inici de curs, quedant sols casos puntuals amb errades en la documentació i tots aquells que entren a partir del dia 15 de setembre, ja que el temps necessari que requereix intervenció d’Hisenda per a la seua gestió és de 10 dies i per tant aquests dies treballats en setembre es cobraran en octubre.

El sindicat celebrem la reacció de l’administració per atendre les necessitats del professorat interí de manera que més de 9.500 companyes i companys podran disposar de la seua nòmina en setembre. Una quantitat rècord respecte a anys anteriors i que ajudarà al personal interí, el qual tornem a recordar que treballarà a qualsevol lloc del País Valencià havent de preveure en molts casos despeses com el transport o el lloguer d'habitatge i que són despeses que no sempre aquest professorat més vulnerable pot assumir.

Per tant, considerem molt important i positiva la reacció de la Direcció Territorial d’Alacant per la qual cosa el sindicat DESCONVOQUEM LA CONCENTRACIÓ PREVISTA PER AQUEST DIJOUS, 22 DE SETEMBRE.

La FECCOOPV continuarem pressionant i exigint el pagament d’altres retribucions pendents i d’afectació a les tres províncies com ara els impagaments de responsabilitats obligades i assumides, el personal que ha participat en els tribunals d'oposicions de Secundària, el pagament al personal Orientador de la part proporcional de la paga extra o al personal funcionari en pràctiques al qual se li suspenen els pagaments de sexennis o triennis entre d’altres. Tanmateix seguirem exigint la contractació de més personal administratiu que permeta agilitzar i millorar l’atenció que el professorat rep per part de l’administració educativa.