Federació d'Educació de CCOO PV | 29 de març 2024.

La FECCOOPV afronta els seus resultats desfavorables en les eleccions sindicals

• El professorat valencià ha decidit que el projecte sindical que ofereix la FECCOOPV tinga representació minoritària
  • Segons les dades provisionals, el sindicat entra en les tres Juntes de Personal, però amb 8 delegades menys de les aconseguides en les eleccions de 2018 i una baixada significativa de més del 3% dels vots

02/12/2022.
Votació

En les eleccions sindicals de l’1 de desembre, la FECCOOPV hem perdut representativitat respecte dels comicis anteriors de 2018, passant a ser el quart sindicat en nombre de vots.

La proposta sindical plantejada des dels eixos vertebradors d’inclusió educativa, defensa del valencià, diversitat i feminisme, emergència climàtica i posicions negociadores en el diàleg social que han aconseguit avanços en matèria de salut i condicions laborals no ha sigut valorada com opció de forma majoritària.

En un context estatal d’important augment de la dreta sindical i corporativista, amb baixada del sindicalisme de classe i d’esquerres que representa el sindicat, la FECCOOPV encetarem un procés de reflexió per tal de fer l’atenció a la nostra afiliació i donar resposta al professorat valencià des de la representativitat que ens ha atorgat.

La Federació d’Educació de CCOOPV agraïm el valuós suport al professorat que ha dipositat la seua confiança en la nostra proposta electoral i mantenim el ferm compromís de lluitar per la millora de l’educació pública.