Federació d'Educació de CCOO PV | 25 d?abril 2024.

La FECCOOPV es concentra junta amb la Plataforma per la Catalogació de Vacants exigint totes les places al Concurs de Trasllats

• L'administració va rebre als representants de la Plataforma i de FECCOOPV i es va comprometre a treballar conjuntament per a traure totes les vacants possibles al Concurs de Trasllats

09/01/2023.
Concentració per les vacants al concurs de trasllats

El 23 de desembre tinguè lloc una concentració davant el Palau de la Generalitat convocada per la Plataforma per la Catalogació de Vacants i la Federació d'Educació de CCOO PV.

En aquesta concentració, un centenar de persones ens concentrarem per exigir a l'administració educativa que les places vacants previstes per als procesos d'estabilització s'oferisquen primer al Concurs de Trasllats, tal i com marca la normativa.

Recordem que el fet d’oferir-les primer al concurs de trasllats, tal i com marca la legislació, no implica en absolut una pèrdua de places per al procediment d’estabilització, ja que tot personal de carrera que canvia la seua plaça està deixant lliure una plaça catalogada que romandrà disponible per al procediment d’estabilització.

Durant la concentració, una representació de la Plataforma i de la FECCOOPV forem rebudes per l'administració i escoltades en una reunió on establirem les nostres demandes. L'administració es mostrà sensible i es va comprometre a treballar conjuntament per poder oferir totes les vacants possibles al Concurs de Trasllats.

Tant la Plataforma com el nostre sindicat serem viligants en totes i cadascuna de les places que han d'eixir al concurs de trasllats i les traslladarem en la propera reunió de treball prevista dels sindicats de la mesa sectorial amb l'administració.