Federació d'Educació de CCOO PV | 29 de març 2024.

Ja pots participar en la segona edició del Baròmetre Internacional de Salut i Benestar del Personal Educatiu

Col•labora de manera anònima en aquest estudi, juntament amb el personal docent i de suport educatiu de 13 països, ompli aquest qüestionari per a conéixer les condicions de treball, la salut física i mental, l'equilibri entre la vida laboral i personal, així com l'impacte de les eines digitals.

01/03/2023.
    ¡Participa!

La Internacional de l'Educació, en col·laboració amb la Xarxa Educació i Solidaritat, la Fundació MGEN per a la Salut Pública i la càtedra Unesco d'Educació i Salut, van posar en marxa l’any 2021 el primer Baròmetre Internacional de Salut i Benestar del Personal Educatiu. Enguany es llança la segona edició d'aquest baròmetre en la qual participaran 13 països, entre els quals Espanya (coordinat per la Federació d'Ensenyament de CCOO).

L'objectiu és recopilar dades sobre les condicions de treball, la salut física i mental, l'equilibri entre la vida laboral i personal, així com l'impacte de les eines digitals en docents i personal de suport educatiu, tant de centres públics com privats concertats. La salut i el benestar del personal educatiu és fonamental per a garantir una educació de qualitat.

Ompli aquest qüestionari anònim perquè la salut i el benestar siga una prioritat per a les administracions educatives.

La teua opinió importa!

Documentació associada