Federació d'Educació de CCOO PV | 30 d?abril 2024.

Nou Conveni Educació CCOO-CEN FORMACIÓ per a la nostra afiliació

26/10/2023.
    Conveni Col·laboració FECCOOPV - CEN

Beneficiaris i descomptes:

Els i les beneficiàries d'aquest conveni són els afiliats i afiliades en els grups de preparació d'oposicions d'Educació: mestres i professors de Secundària; de la Comunitat Valenciana, aplicant-se el descompte del 10% respecte a la mensualitat habitual.

De la mateixa manera s'aplicarà un 10% de descompte a afiliades/ts en la resta de les activitats formatives presencials de la província de València, que oferisca CEN Oposicions.També s'aplicarà un descompte de 10% per als seus cònjuges o parelles de fet inscrites i els fills/as de qualsevol d'ells.

IDENTIFICACIÓ:per a beneficiar-se d'aquest acord els afiliats hauran de presentar un certificat d'afiliació emés per CCOO així com DNI. Els familiars d'aquests hauran de presentar el mateix certificat d'afiliació del familiar afiliat.