Federació d'Educació de CCOO PV | 6 de juliol 2025.

Ens ha deixat el company Alfonso Rodríguez Hurtado

    01/12/2023.
    Alfonso Rodriguez ex secretari general de FECCOO a l'Alacantí

    Alfonso Rodriguez ex secretari general de FECCOO a l'Alacantí

    T'has anat el dia del teu aniversari, company de la lluita sindical i les lluites de la vida. Sindicalista valedor, dels seus i dels seus valors indestructibles, eixos que tant ens continuen inspirant en la tasca que tenim per davant, la tasca de sempre, la de no deixar que els “dolents” guanyen mai.

    Alfonso va ser, a més d'impulsor de la Federació d’Ensenyament de CCOOPV des d'Alacant, on va ser Secretari General del Sindicat, motor en la pràctica de la transformació d'aquella FP, excloent i predemocràtica, en una altra que hui continuem actualitzant i reforçant, una FP integradora i integrada.

    De la mateixa manera, amb el sindicat i des d'altres àmbits de la seua vida, Alfonso ha sigut una d'eixes persones pioneres de la visibilització, reconeixement i atenció de la malaltia mental, eixe espai tan necessitat d'atenció a tots els nivells.

    Heretem la teua energia, la dels corredors de fons. Fins sempre company de l'ànima, fins sempre.