Federació d'Educació de CCOO PV | 27 d?abril 2024.

Consulta la legislació laboral bàsica actualitzada

Normes de cotització, prestacions per atur, pensions, subsidis, o prestacions per incapacitat temporal. Aquests i molts altres aspectes, d'interés per a treballadors i treballadores, estan recollits a la guia Legislació Laboral Bàsica, editada per CCOO PV. Un document útil per conéixer els drets en l'àmbit laboral i social.

22/03/2024.
    Portada del document de Legislació Laboral Bàsica

La Secretaria d'Ocupació de CCOO PV ha elaborat una nova actualització de la legislació laboral i social bàsiques, per a la seua lliure consulta en línia o descarregar en format pdf.

Com és habitual, el sindicat compila i actualitza periòdicament les normes sobre cotització a la Seguretat Social, pensions i tota mena de prestacions les quals tenen un caràcter estable en el temps. Encara que el contingut d’aquest document està actualment vigent queda subjecte a modificacions, ja que existeixen determinades normes que encara segueixen pendents d'aprovació i part del contingut es veu afectat per aquesta circumstància. El document serà actualitzat tan prompte siga reformat.

El coneixement dels drets en l'àmbit laboral és una de les principals eines per a la defensa dels interessos dels treballadors i les treballadores. Per això, i perquè puguen exigir el que els correspon, CCOO PV edita, digitalitza i publica aquesta actualització.

Documentació associada