Federació d'Educació de CCOO PV | 16 de juliol 2024.

CCOO PV signa un conveni amb la UV per a la formació de persones treballadores del sector públic

• La secretària general de CCOO PV, Ana García, i la rectora de la Universitat de València, Mavi Mestre, han signat hui el conveni de col·laboració

CCOO PV, com a sindicat que promou la formació permanent dels treballadors i de les treballadores, subscriu aquest acord que suposa una oportunitat de qualificació per al personal al servei de l'Administració pública.

08/07/2024.
CCOO PV i la Universitat de València cooperaran en l'àmbit educatiu, gràcies al conveni de col·laboració subscrit. Un acte en el qual també han estat presents les federacions de Serveis a la Ciutadania, de Sanitat i Sectors Sociosanitaris, i d'Educació, així com la responsable de Formació de CCOO PV, Manuela Pascual.

A partir de hui, CCOO PV i la Universitat de València cooperaran en l'àmbit educatiu, gràcies al conveni de col·laboració subscrit per la secretària general del sindicat, Ana García Alcolea, i la rectora de la Universitat de València, Mavi Mestre. Un acte en el qual també han estat presents representants sindicals de les federacions de Serveis a la Ciutadania, de Sanitat i Sectors Sociosanitaris, i d'Educació, així com la responsable de Formació.

L'objectiu de l'acord és la realització, de manera conjunta, d'accions formatives per a actualitzar els coneixements del personal al servei de l'Administració pública. En virtut del text, la Universitat de València aprovarà anualment les accions formatives que s'oferiran durant el curs acadèmic, tenint en compte els criteris d'adequació a l'objectiu de millora de l'acompliment del lloc de treball i el desenvolupament professional del personal empleat públic.

Les accions formatives es presentaran en les modalitats presencial, semipresencial, en línia o en combinació d'aquestes tres modalitats. Almenys el 25 % de les hores de cada curs serà impartit per personal docent, investigador o d'administració i serveis de la UV. CCOO PV es compromet a fer una reserva d'un 10 % de la formació aprovada en aquest conveni per al personal que desenvolupa el seu treball en la Universitat.

Per a CCOO PV és molt important la signatura d'aquest conveni de formació per a les persones treballadores del sector públic, en benefici dels seus drets. L'acord possibilitarà la impartició de cursos d'especial interés en els sectors de sanitat, d’educació i d’Administració pública, amb el segell i prestigi de la Universitat de València.