Federació Ensenyament CCOO-PV | 7 de diciembre de 2019

Campanya 18 i 23

Congrés d'FPA de Xàtiva 2019. Càtedra Paulo Freire: Nova Educació Permanent: saber, emancipació i practicabilitat de la vida

    Durada: 25 hores homologades per la Conselleria d'Educació *
    Dades: 19, 20, 21 i 22 de novembre
    Horari: 9 a 14 hores
    Nombre de places: 25
    Lloc: CPFPA Francesc Bosch i Morata; Xàtiva

     

    30/09/2019.
    Cátedra Paulo Freire

    Cátedra Paulo Freire

    Inscripció ací 

    Destinataris:
    Professionals d'FPA i d’altres àrees relacionades amb l'FPA

    Objectius:
    - Introduir i aprofundir en els nous contextos i les pràctiques que impliquen l’educació permanent en l’actualitat.
    - Facilitar el debat i intercanvi d’experiències en el camp de l’educació permanent i als àmbits fronterers amb aquesta i que ens assenyalen perspectives específiques del quefer quotidià educatiu.
    - Sistematitzar i elaborar diagrames de treball educatiu novador a les iniciatives educatives.
    - Incorporar aquestes aportacions i eixos de treball a les pràctiques d’aprenentatge i donar resposta als reptes que ens planteja l’educació i fer possible una dimensió humana crítica, participativa, justa... mitjançant el poder d’educar i educar-nos.
    - Establir xarxes de cooperació i mediació entre les diferents iniciatives formatives i territorials.

    Metodologia:
    Participativa, d’aproximació als contextos i de verificació en les actuacions dels plantejaments i hipòtesis de partida. Grups de discussió i socioanàlisi; coinvestigativa i co-cre-activa.

    Continguts:
    1.- Nova Educació Permanent

    2.- Variables, factors... i praxis que configuren una Nova Educació Permanent.

    3.- Emergència de les noves relacions entre saber i emancipació.

    4.- Nova Educació Permanent, quotidianitat i cura.

    5.- Sostenibilitat de la Nova Educació Permanent, relacionalitat i processos

    d’alliberament.

    6.- Nova Educació Permanent, practicabilitat de la vida i pràctiques de llibertat.

    Professorat:

    - Anna Gómez Mundó, professora de la Universitat de Vic.

    - Loris Viviani, professor de l'Institut Paulo Freire;

    *Aquesta activitat formativa està homologada per la Conselleria d'Educació a les persones que es troben en els supòsits següents:

    a) El personal docent i el personal tècnic educatiu amb destinació en centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana en els quals s'impartisquen els ensenyaments regulats per la Llei orgànica d'educació.
    b) Personal docent i personal tècnic educatiu amb destinació en centres no universitaris des dels quals es presten serveis tècnics de suport educatiu als centres indicats en l'apartat anterior.
    c) Personal que haja finalitzat els graus i màster que condueixen a l'obtenció de la titulació docent, sempre que es troben inscrits en alguna de les borses de personal docent de la Conselleria d'Educació, Formació i Ocupació i aquest personal no represente més del 50% de participació en l'activitat. (ORDRE 65/2012, de 26 d'octubre, de la Conselleria d'Educació, Formació i Ocupació, que estableix el model de formació permanent del professorat i el disseny, reconeixement i registre de les activitats formatives.)

    Enlaç per a la inscripció:

    https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSffxRKzaYtekCrhazWu9WpN_bDT13-1WzhYjh6YL_pOVz7U2A/viewform

    Enlaces relacionados
    Enlaces relacionados
    TE Juny 2018: Conquerint Espais, Construint futur
    TE Gener 2018: Rejovenir i feminitzar el sindicat
    TE Desembre 2017:Acord per a la millora de l
    TE Juny2017 NÚM 359: Drets educatius i laborals. Seguim avançant

    TE ENSENYAMENT 2018 VALENCIÀ

    Última entrada: 18 junio 2018 [Ver último número] [Ver colección completa]

    Esta web utiliza cookies propias y de terceros para optimizar su navegación. Si continúa navegando está dando su consentimiento para su aceptación y nuestra politica de cookies, haga click aqui para más información y ver cómo desactivarlas.