Federació Ensenyament CCOO-PV | 4 de junio de 2020

L’augment afiliatiu i la independència econòmica consolida l’autonomia sindical de la FECCOOPV.

El 99,3% dels ingressos provenen de les quotes de les persones afiliades al sindicat i l’afiliació augmenta en un 6,5%. La independència i autonomia sindical son pilars bàsics per al desenvolupament d’un sindicalisme de classe, compromès i eficaç a l’ensenyament valencià.

23/01/2020.
    Transparència FECCOOPV

Des de la Federació d’Ensenyament de Comissions Obreres del País Valencià tenim el compromís i la convicció que la transparència és un mecanisme possibilitador de la participació de la nostra afiliació en el sindicat, alhora que com a ferramenta sindical del conjunt dels treballadors i les treballadores de l’educació considerem que els nostres comptes han d’estar a l’abast de tothom.

Algunes dades a subratllar:

Afiliació:

Pel que fa a l’afiliació, cal dir que el repte d’augmentar l’afiliació és permanent en CCOO, ja que és garantia de la nostra independència com a organització sindical. A més, ens permet mantenir serveis, negociació, salut laboral, assessorament laboral i jurídic, i igualtat d’oportunitats.

A data de 31 de desembre de 2019 la FE CCOO PV compta amb 7.562 persones afiliades.

L’any 2019 l’afiliació va augmentar significativament, en 485 persones, un 6,51%. Dos son els motius majoritaris identificats que justifiquen aquest augment: L’aposta decidida per facilitar, a les treballadores i treballadors de l’ensenyament valencià, processos formatius per a l’oferta d’ocupació pública, sempre amb recursos propis, i la voluntat de la FECCOOPV d’acometre la sindicalització de sectors precaritzats com les treballadores d’infantil o del Personal Serveis Educatius Complementaris (PSEC).

Un sindicat amb els comptes clars:

L’any 2018 vam tenir un balanç global negatiu de - 2.262,75 €.

La practica totalitat dels nostres ingressos (99,3%) provenen de les quotes de les persones afiliades.

Pràcticament la totalitat de les despeses es dediquen al servei i atenció de l’afiliació, directa o indirectament (manteniment dels locals, atenció telefònica, visites als centres, despeses d’impremta, enviaments en paper, …).

Els i les permanents sindicals no perceben en cap cas cap complement salarial.

Aquesta informació s’enviarà a tota l’afiliació i ja és pública mitjançant el nostre portal de transparència http://recuperemelfutur.org/ .