Federació d'Educació de CCOO PV | 18 d?abril 2024.

En CCOO PV som conscients de la situació econòmica i social actual. Per això, i per tal de facilitar i estendre l’afiliació al sindicat, a més de la quota habitual, oferim diferents opcions dirigides als col·lectius amb més dificultats.

Et recordem que la teua quota ens permet oferir-te informació i assessorament laboral, serveis jurídics, formació per a l’ocupació, locals d’atenció, entre molts altres aspectes. En sentit ampli, gràcies a la teua quota podem continuar defenent els drets laborals i socials, negociar els convenis col•lectius perquè siguen beneficiosos per als treballadors i les treballadores i orientar les persones més vulnerables.

Descarrega't la fitxa d'afiliació --> ací

El Pla integral de quotes per 2022 és el següent:

Quota general ordinària: 14,50 euros mensuals. Per a persones amb retribucions brutes superiors a 24.001 euros a l’any.

Quota general reduïda: 13,10 euros mensuals. Per a persones amb retribucions o prestacions brutes entre 14.001 euros i 24.000 euros anuals.

Quota general Pensionistes i Jubilats: 10,50 euros mensuals. Per a persones pensionistes i jubilades amb retribucions brutes superiors a 14.001 euros anuals.

Quota especial: 8,15 euros mensuals. S’aplica a les persones afiliades amb retribucions, ingressos o prestacions brutes entre els 7.001 euros i 14.000 euros a l’any.També per a pensionistes en aquest tram d'ingressos.

Quota superreduïda: 4,50 euros al mes, per a persones que no perceben ingressos, retribucions o prestacions brutes iguals o inferiors a 7.000 euros. Per a joves menors de 30 anys que busquen la primera ocupació.

--> El teu sindicat

--> Més informació

--> Serveis Jurídics

--> Afilia't