Federació Ensenyament CCOO-PV | 27 de septiembre de 2020

Exposició a la UJI: 'Dones, sindicalistes i feministes' (CCOO PV)

La secció sindical de CCOO a l'UJI inaugura l'exposició 'Dones, sindicalistes i feministes (CCOO PV)' coincidint amb el dia internacional de la dona treballadora. El hall de la Facultat de Ciències Humanes i Socials acollirà del 3 al 27 de març de 2020 l'exposició promoguda per la Fundació d'Estudis i Iniciatives Laborals (FEIS) de CCOO.

02/03/2020.
    Exposció UJI Dones sindicalistes i Feministes

És un homenatge a les dones que van trencar barreres durant la dictadura i visibilitza l'activitat de la Secretaria de la Dona de CCOO PV, des del inicis en l'any 1979 en les lluites per la igualtat en el salari i la dignitat en l'ocupació.

Esteu convidats a l'acte inaugural que està previst per al dia 3 de març de 2020 a les 12 h a la Sala de Graus II de la Facultat de Ciències Humanes i Socials de la Universitat Jaume I. L'acte comptarà amb la presència de les comissaries de l'exposició, la Directora de la Unitat d'Igualtat de la UJI, la Secretària de la Dona CCOO PV, la Secretària General de la FE CCOO PV, la Secretaria General de la FSS CCOO PV a les comarques del Nord, la Secretaria de la dona de CCOO PV a les Comarques del Nord i la Secretaria de la Dona de CCOO PV a l'UJI. A continuació es projectarà el documental “Mama ha trabajado”.

A través de l'exposició, es pot analitzar la incidència, presència, participació i militància actual de les dones en el sindicat i els reptes que plantegen en el context social, polític i econòmic.