Federació d'Educació de CCOO PV | 27 d?abril 2024.

La Federació d’Educació de Comissions Obreres obri el servei d’atenció presencial en la seu de Requena

Amb aquest pas Comissions Obreres del País Valencià pretén acostar-se més a les persones en la seua línia de sindicat de proximitat

11/11/2022.
    Inaguració seu Requena

Des d'aquest mes de novembre, la Federació d’Educació de Comissions Obreres ofereix més atenció personalitzada i presencial obrint seu en els locals de la territorial de CCOO PV Comarques de l'Interior a Requena.

Els delegats i les delegades sindicals de CCOO estan al costat de les persones en els seus llocs de treball perquè la seua situació laboral tinga les majors garanties d'acompliment i d’èxit. A més d'oferir tota l'atenció i el temps necessaris rebent-les en les nostres seus.

Els docents i les docents dels centres educatius de les Comarques de l'Interior compresos al Racó d'Ademús, la Vall d'Aiora-Cofrents, la Comarca d'Utiel-Requena i la Foia de Bunyol disposen a partir d'ara de la seu de la Federació d’Educació de Comissions Obreres a Requena. María Dolores Gómez Roda, com a coordinadora de la Federació d’Educació de les Comarques de l'Interior, comença l'atenció presencial en la seu Requena, situada a l'avinguda Raval, núm. 4, 2n pis.

Aquest nou servei s'inaugura el dijous 17 de novembre a les 17.00 h juntament amb l'Exposició de Mestres del Pinzell, de Dones en Acció de Xirivella. L'exposició podrà ser visitada els dimarts a la vesprada de 16.30 a 19.30 h, des d’ara fins al mes de febrer de 2023 inclusivament.

L'aposta de la FE CCOO PV per la igualtat, la dona, l'art i la cultura són valors que promovem des del món del treball i l'educació, i que es concreten en accions com aquesta.

En l'acte inaugural intervindran: Amparo Martínez Vallet, secretària de la Dona de CCOO PV Comarques de l'Interior; Begoña Fuentes Giner, secretària de la Dona FE CCOO PV i Xelo Valls Gregori, secretària general de la FE CCOO PV. A més es farà una presentació a càrrec de Carmen Senabre Llabata, professora d'Estètica i Teoria d'Art en la Universitat Jaume I, de Castelló.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

La Federació d’Educació de Comisiones Obreras abre el servicio de atención presencial en la sede de Requena.

Con este paso Comisiones Obreras del País Valencià pretende acercarse más a las personas en su linea de sindicato de proximidad.

Desde este mes de Noviembre, La Federació d’Educació de Comisiones Obreras ofrece más atención personalizada y presencial abriendo sede en los locales de la territorial de CCOO-PV Comarcas del Interior en Requena.

Los delegados y delegadas sindicales de CCOO están junto a las personas en sus puestos de trabajo para que su situación laboral alcance las mayores garantías de desempeño y éxito. Además de ofrecer toda la atención y el tiempo necesarios recibiéndolas en nuestras sedes,

Los y las docentes de los centros educativos de las Comarcas del Interior comprendidos en el Rincón de Ademuz, en el Valle de Ayora-Cofrentes, en la Comarca de Utiel-Requena y en la Hoya de Buñol cuentan a partir de ahora con la sede de la Federació d’Educació de Comisiones Obreras en Requena. María Dolores Gómez Roda, como Coordinadora de la Federació d’Educació de las Comarcas del Interior, da comienzo a la atención presencial en la sede Requena, situada en la Avenida Arrabal, n. 4, 2 piso.

Este nuevo servicio se inaugura el jueves 17 de Noviembre a las 17:00h junto con la Exposición de Maestras del Pincel, de Dones en Acció de Xirivella. La exposición podrá ser visitada los martes por la tarde de 16:30 h. a 19:30 h., desde la fecha hasta el mes de Febrero de 2023 inclusive.

La apuesta de la FECCOOPV por la igualdad, la mujer, el arte y la cultura son valores que promovemos desde el mundo del trabajo y la educación, y que se concretan en acciones como esta.

En el acto inaugural intervendrán: Amparo Martínez Vallet, Secretaria de la Dona de CCOO-PVComarcas del Interior, Begoña Fuentes Giner, Secretaria de la Dona, FE-CCOO-PV y Xelo Valls Gregori, Secretaria General de la FE-CCOO-PV; y se hará una presentación a cargo de Carmen Senabre Llabata, Profesora de Estética y Teoría de Arte en la Universitat Jaume I, de Castellón.