Federació d'Educació de CCOO PV | 29 de març 2024.

Davant el nou cicle electoral, la FECCOOPV fem públiques les nostres propostes per seguir avançant en el canvi social i educatiu

La FECCOOPV anima a exercir el dret a vot de la ciutadania

17/05/2023.
    Avançar en el canvi social i educatiu

Entrada ja la campanya electoral, volem manifestar les propostes que per a la FECCOOPV significarien avanços en la senda d’establiment d’un sistema educatiu valencià que combatesca les desigualtats socials i millore condicions laborals de totes aquelles persones que treballen en educació des dels zero anys a la universitat: docents, personals de suport educatiu, personal d’administració i serveis,... i també en els sectors socioeducatius (diversitat funcional, infància i adolescència)

Considerem que en 2015 varem ser part del canvi social que es va produir a la nostra comunitat i seguim sent agent que apostem per a que eixe canvi vaja consolidant tots el fruits i els camins encetats.

El 28 de maig és una fita decisiva. Aquelles opcions polítiques que estiguen en el paradigma de les propostes que des de la FECCOOPV fem, tinguen el suport en vots.

Instem a la ciutadania a que faça ús del dret a vot, un dret aconseguit per la lluita de la classe treballadora i que done pas a una política educativa basada en la cohesió social i la vertebració del territori.