Federació d'Educació de CCOO PV | 26 d?abril 2024.

Taules salarials Personal docent en pagament delegat, 2018

Afecten al PAS, al Personal Complemetari d'EE i la resta de personal que no està en pagament delegat.

20/08/2018.

Resolució d'1 d'agost de 2018, de la Direcció general de Treball, per la qual es registren i publiquen les taules salarials del personal docent en pagament delegat per a l'any 2018 del VI Conveni col·lectiu d'empreses d'ensenyament privat sostingudes total o parcialment amb fons públics.

També tens adjuntes:

RESOLUCIÓ de 16 d’agost de 2018, de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport, per la qual es convoca i es regula el procediment de sol·licitud d’hores addicionals de professorat per al desenvolupament del Pla d’actuació per a la millora en els centres privats concertats per al curs 2018-2019

Extracte de la Resolució de 16 d’agost de 2018, de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport, per la qual es convoquen ajudes econòmiques destinades als centres privats concertats per al desenvolupament de programes per a la millora de l’èxit i la reducció de l’abandonament escolar i altres actuacions incloses en el Pla d’actuació per a la millora, per al curs 2018-2019.