CURS OPOSICIONS: supòsits pràctics d'intervenció sociocomunitària

L’FE CCOO PV ha convocat un curs per a preparar la Part B (Prova pràctica) de l’oposició de la Familia Professional de Serveis Socioculturals i a la comunitat, ambdues especialitats, Intervenció Sociocomunitària i Serveis a la Comunitat, en dues modalitats: PRESENCIAL I TELEFORMACIÓ

23/01/2019.
    Curs supòsits pràctics oposicions Intervenció sociocomunitària

OBJECTIUS:

Conèixer el procés d’oposició aprofundint en els diferents tipus de proves.Oferir informació sobre el procés metodològic de resolució de casos pràctics.Aprofundir en el disseny d’actuacions específiques que permeten aconseguir un domini de les destresses tècniques corresponents a l’especialitat.Facilitar estratègies per resoldre situacions relacionades amb la formació científica.

CONTINGUTS:

Tipus de casos pràctics i orientacions didàctiquesMetodologia de l’intervenció socialResol.lució de pràcticsCriteris d’avaluació

Característiques del curs: modalitat presencial

Duració: 32 Hores / 8 sessions

Participants: 16 persones

Lloc de realització: SEU DE CCOO PV SALA 5B

Dades: DEL 6 DE FEBRER AL 3 D’ABRIL DE 2019

Recurs didàctic: Plataforma moodle

Cost: 105 € afiliació, 230 € no afiliació, 105 € més 6 messos d'afiliació.

Més informació i accés al formulari d’inscripció (CURS PRESENCIAL): https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdKLKFzdRGjIlEltCtbiH8iT0P8fBgnG056zMT2001Q_skdKw/viewform

Característiques del curs: modalitat tele-formació

Duració: 32 Hores

Participants: 20 persones

Lloc de realització: Plataforma moodle

Dades: DEL 6 DE FEBRER AL 3 D’ABRIL DE 2019

Cost: 80 € afiliació, 190 € no afiliació, 80 € més 6 messos d'afiliació.

Més informació i accés al formulari d’inscripció (CURS TELEFORMACIÓ): https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe_IsRgFecHaje2kXiF9llORi2Za_cU6XsjR6KQUYjKYkAowQ/viewform

Les persones no afiliades i que desitgen afiliar-se podran fer-ho accedint a la fitxa d'afiliació a través de l'enllaç següent: http://www2.pv.ccoo.es/ensenyament/te/loc/fichaafiliacio.pdf

És un pdf editable. És necessari emplenar totes les dades i marcar l'opció pagament semestral. Una vegada omplida cal imprimir-la i signar en els dos llocs disposats per a açò i enviar-la als correus electrònics següents: jmgarcia@pv.ccoo.es i scuesta@pv.ccoo.es

Les tarifes d'afiliació estan en el mateix pdf en la segona pàgina però per a qualsevol dubte pots dirigir-te a: José Manuel Garcia: 659 74 99 16