La FE CCOO PV llança una consulta a les persones opositores

Per tal d’obtenir valoracions directes i propostes sobre el procés d’oposició el sindicat llança una enquesta a la seua afiliació que ha participat en la convocatòria

18/07/2019.
    Enquesta oposicions 2019

La convocatòria d’oposicions docents per al cos de secundària i altres cossos de 2019 ha comptat amb la inscripció de 18 mil persones. Junt amb la propera convocatòria de 2020, estem davant de la major convocatòria en vora 30 anys.

Al sindicat arriben incidències a diari, pròpies d’un procés tant ampli com aquest. Totes aquestes incidències donen informació per a l’anàlisi i les propostes de millora que el sindicat pot reivindicar per a futures convocatòries.

Per a recollir més informació, la Federació d’Ensenyament es dirigeix a tota la seua afiliació que ha participat en les oposicions d’aquest any amb una enquesta on la persona opositora por valorar el procés, aportar propostes de millora per a les properes convocatòries i valorar les novetats incloses enguany, com ara l’anonimat en la primera prova (lectura per part del tribunal), possibilitat d'al•legacions a les puntuacions provisionals de cada prova, reducció de la ràtio tribunal/aspirants, lliurament de la programació en PDF a través de la seu electrònica de la GV o la valoració dels mèrits per una única comissió de baremació per especialitat.

El sindicat també llançarà pròximament una enquesta similar, amb els mateixos objectius, dirigida a les persones membres dels tribunals, per tal d’obtenir una visió general del procés comptant també amb aquest punt de vista.

Com sempre, recordem que la FE CCOO PV dóna suport a les persones que participen en el procediment, siga com a aspirants o com a membres de tribunals i comissions, i posa a la seua disposició el correu CCOOtajuda@pv.ccoo.es per a resoldre dubtes i problemes.