Federació d'Educació de CCOO PV | 25 d?abril 2024.

2023_FORMACIÓ_OPOSICIONS_UD_FP

La FE CCOO PV ofereix una formació online en modalitat asíncrona per a l'elaboració d’Unitats Didàctiques per a Secundària (adaptades a la LOMLOE) i FP. El curs en modalitat teleformació, tindrà una duració de 12 hores i es realitzarà mitjançant la plataforma del campus virtual del sindicat, on a més de fer la formació es podran realitzar consultes sobre les explicacions de les formadores. El mínim de persones inscrites per a formar un grup és de 25 i el màxim de 30. El curs és sols per a afiliats a CCOO amb un període mínim de 3 mesos. El termini d'inscripció finalitzarà el dilluns 24 d’abril de 2023. A partir d'aquesta data se'ls enviarà per correu electrònic a totes les persones inscrites la manera de formalitzar la seua participació. Les places seran ocupades per rigorós ordre d’inscripció. Aquest curs està homologat per la Conselleria d'Educació sempre que es complisquen les condicions que figuren en el text del costat.

Informació bàsica sobre protecció de dades

Responsable

FEDERACION DE ENSEÑANZA DE COMISIONES OBRERAS. CIF: G78427002 y domicilio en Calle Albasanz, 3 4º Pt - 28037 (Madrid)

Finalitat

Les dades personals ací recollides s'utilitzaran per a la seua inscripció i reserva de plaça en el curs. Una vegada finalitzat el curs, juntament amb el compliment dels requisits especificats per a la seua homologació per la Conselleria d'Educació, seran cedits a aquesta perquè, en els casos en què procedisca, es reconega la formació realitzada com a mèrit a l'efecte d'oposicions, sexennis, etc. No es realitzarà cap altra cessió de dades. TERMINI DE CONSERVACIÓ DE LES DADES RECOLLIDES: Les dades recollides es mantindran durant tota la duració del curs i fins al lliurament a Conselleria d'Educació per a la seua homologació per acció formativa realitzada, en cas que es complisquen els requisits exigits. En qualsevol cas, no es conservaran més enllà de l'any 2023. Una vegada conclòs el procés d'homologació i compliment l'any, seran esborrats.

Legitimació

Consentiment

Destinataris

En cap cas es realitzaran cessions de dades

Derechos:

Accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, dirigeix una sol?licitud a Confederació Sindical de CCOO, delegat de Protecció de Dades/Contacta. C/ Fernández de la Hoz 12, 3a Planta, 28010 Madrid, o a l?adreça de correu electrònic següent: dpd@ccoo.es.

Informació addicional

Pots consultar la informació addicional i detallada sobre protecció de dades en la nostra web fent clic aquí