Federació d'Educació de CCOO PV | 9 de maig 2024.

Exitosa concentració de treballadores d’educació infantil privada 0-3 en suport a la vaga convocada per CCOO

La concentració s’ha celebrat coincidint amb el 3r dia de vaga del sector d’educació infantil privada i de gestió indirecta. Está convocada una altra concentració per següent dia de vaga, el proper 15 de novembre.

09/11/2023.
    Assemblea prèvia a la Concentració 3a jornada de vaga d'Educació Infantil

CCOO, sindicat majoritari del sector d’educació infantil, va convocar per als dies 19 i 25 d’octubre i 8 i 15 de novembre una vaga per al sector d’educació infantil privada i de gestió indirecta. El motiu és el bloqueig de la negociació col·lectiva imposat per la intransigència de les organitzacions empresarials, bloqueig que perpetua la precarietat de milers de persones treballadores, majoritàriament dones, les condicions de les quals són impròpies de la seua formació i responsabilitat.

Per tot açò, i coincidint amb la tercera jornada de vaga, la Federació d’educació de CCOO del País Valencià es va convocar una concentració davant de la seu del sindicat a la pl. Nàpols i Sicília, ahir a les 18:30 h, a la qual han acudit prop de dues-centes persones.

El sindicat ja ha convocat una altra concentració per al pròxim dia 15 de novembre i insta a les persones afectades que acudisquen i manifesten el seu malestar per les condicions laborals que pateixen i que requereixen unes millores laborals que han de reflectir-se en un nou conveni col·lectiu, la negociació del qual està sent bloquejada per les patronals del sector.